Kochamy kawowe
podróże.
Jesteśmy tam, gdzie jesteśmy potrzebni. Dokładnie wiemy, jakie prace konserwacyjne należy wykonać i kiedy oraz zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby wykonana praca była niezawodna. Znikniemy wtedy, gdy będziemy mieli pewność, że oferowana przez nas usługa została perfekcyjnie wykonana.
Doświadczenie budowane od 1992 roku we współpracy z największymi klientami na rynku, pozwala nam na umacnianie i rozwijanie naszej całkowicie własnej organizacji serwisowej. Tym samym, Coffema staje się niezwykle godnym zaufania i doświadczonym partnerem do zapewnienia utrzymywanej na najwyższym poziomie obsługi serwisowej biznesu kawowego w Polsce.
Umowa serwisowa to znacznie wzbogacona i przedłużona gwarancja urządzenia. To idealne rozwiązanie dla klientów sieciowych jak i indywidualnych – pozwala zaplanować budżety, ograniczyć ryzyko i zapewnić idealną jakość kawy. Miesięczne stawki umów serwisowych są z góry ustalone dla poszczególnych modeli maszyn. Roczne limity cykli dla umów serwisowych przewidują po jakiej ilości napojów należy wykonać przegląd.
Korzyści płynące z posiadania umowy serwisowej:
- Opłata miesięczna lub roczna pozwala zaplanować budżet na obsługę urządzenia. Płatna na koniec każdego miesiąca.
- Zawiera w sobie cenę części zamiennych, dojazdu i czasu pracy technika.
- W cenie zawarty jest jeden roczny przegląd generalny ekspresów automatycznych lub dwa dla maszyn kolbowych.
- W czasie trwania umowy serwisowej nieodpłatnej wymianie podlegają również elementy normalnie nie podlegające gwarancji tj. tłoki grupy zaparzającej i młynki.
- Umowy serwisowe podpisywane są co roku i ich kontynuacja będzie zależeć od stanu maszyny.
- Przy każdorazowej wizycie wymienione zostaną części zużywające się: nasz pracownik wymieni elementy systemu mlecznego dla zachowania najwyższej higieny, przesmaruję grupę zaparzającą i sprawdzi poprawność działania maszyny wg. wytycznych klienta dla zachowania najwyżej jakości i powtarzalności produktów.