Kochamy kawowe
podróże.

Jesteśmy tam, gdzie jesteśmy potrzebni. Dokładnie wiemy, jakie prace konserwacyjne należy wykonać i kiedy oraz zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby wykonana praca była niezawodna. Znikniemy wtedy, gdy będziemy mieli pewność, że oferowana przez nas usługa została perfekcyjnie wykonana.

Doświadczenie budowane od 1992 roku we współpracy z największymi klientami na rynku, pozwala nam na umacnianie i rozwijanie naszej całkowicie własnej organizacji serwisowej. Tym samym, Coffema staje się niezwykle godnym zaufania i doświadczonym partnerem do zapewnienia utrzymywanej na najwyższym poziomie obsługi serwisowej biznesu kawowego w Polsce.

Umowa serwisowa to znacznie wzbogacona i przedłużona gwarancja urządzenia. To idealne rozwiązanie dla klientów sieciowych jak i indywidualnych – pozwala zaplanować budżety, ograniczyć ryzyko i zapewnić idealną jakość kawy. Miesięczne stawki umów serwisowych są z góry ustalone dla poszczególnych modeli maszyn. Roczne limity cykli dla umów serwisowych przewidują po jakiej ilości napojów należy wykonać przegląd.

Korzyści płynące z posiadania umowy serwisowej:

  • Opłata miesięczna lub roczna pozwala zaplanować budżet na obsługę urządzenia. Płatna na koniec każdego miesiąca.
  • Zawiera w sobie cenę części zamiennych, dojazdu i czasu pracy technika.
  • W cenie zawarty jest jeden roczny przegląd generalny ekspresów automatycznych lub dwa dla maszyn kolbowych.
  • W czasie trwania umowy serwisowej nieodpłatnej wymianie podlegają również elementy normalnie nie podlegające gwarancji tj. tłoki grupy zaparzającej i młynki.
  • Umowy serwisowe podpisywane są co roku i ich kontynuacja będzie zależeć od stanu maszyny.
  • Przy każdorazowej wizycie wymienione zostaną części zużywające się:  nasz pracownik wymieni elementy systemu mlecznego dla zachowania najwyższej higieny, przesmaruję grupę zaparzającą i sprawdzi poprawność działania maszyny wg. wytycznych klienta dla zachowania najwyżej jakości i powtarzalności produktów.

We keep your business awake.

×